Friday, September 4, 2009
Από την καρδία της κερκίδας (57)
Από την καρδία της κερκίδας (57)
Ο ΟΦΗ πλέον ανήκει στον λαό του,αφού μόλις με 1,23 ευρώ μπορεί οποιοσδήποτε να γίνει- πρακτικά- κομμάτι του Όμιλου.Έτσι γίνεται πραγματικά αυτό που υποδηλώνει το όνομα του Όμιλος Φιλάθλων Ηρακλείου Κρήτης.
Όπως είναι φυσικό,εφόσον αποτελεί κομμάτι της Κρήτης ,τα οφέλη θα είναι ανάλογα και αμφίδρομα όσο η Κρήτη γνωρίζει μεγαλύτερη οικονομική-και όχι μόνο-ανάπτυξη.
Εξυπακούεται επίσης ότι τα μεγάλα έργα που χρειάζεται η Κρήτη,όπως το χιλλιοεξαγγελμένο νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι,μαζί με τα οφέλη που θα επι φέρει σε όλους τους Κρητικούς, θα οφελήσει εξίσου και τον ΟΦΗ.
Δυστυχώς τα χρόνια που χάθηκαν, εξαιτίας του αμαρτωλού ιδιοκτησιακού καθεστώτος, «της αστείρευτης αγελάδας που έδινε αφειδώς το γάλα της»,δεν αξιοποιήθηκε η κρητική οικονομία κατάλληλα,ώστε να αλληλοβοηθηθεί μεσω του κοινωνικού φαινόμενου που λέγεται ποδόσφαιρο και του ιστορικού εκπροσώπου της σε αυτό.
Έτσι,κυρίως ένας τομέας που λειτούργησε σαν μοχλός ανάπτυξης της κρητικής οικονομίας,ο τουρισμός,ήταν απλώς απαρατήρητος από του ς εν Ηρακλείω τοποτηρητές του καθεστώτος.Γι αυτούς η λήση σε όλα τα προβλήματα ήταν «το άπατο βάζο με το μέλι».
Τώρα όμως,είναι ώρα για δουλειά,πρέπει να γίνουν πολλά ,ώστε η ανάπτυξη ΟΦΗ και Κρήτης να είναι παράλληλη.Πριν από πολλούς μήνες είχαμε αναφερθεί στους εκδρομείς Ισπανούς φιλάθλους όταν ο ΟΦΗ αντιμετώπισε,κάπου στα τέλη Νοέμβρη την Αθλέτικο Μαδρίτης.
Τουριστικές επιχειρήσεις είχαν κάνει τζίρους εκείνη την εποχή,που σήμερα είναι αμφίβολο αν τους κάνουν τον Μάιο.
Επί σειρά ετών οι φορείς του τουρισμού οραματίζονται την 12μηνη σαιζόν στην Κρητη .
Αντ αυτού,βλέπουμε τα τελευταία χρόνια την τουριστική σαιζόν να συρρικνώνεται.Aπό 8μηνη έγινε 7μηνη,έπειτα 6μηνη και ποιός ξέρει που θα σταματήσει η κατηφόρα.
Κι όμως,φαναστείτε ένα δυνατό ΟΦΗ που θα συμμετέχει σε ομίλους του Europa League(καταρχήν).Ο Νοέμβρης θα αποκτούσε ξανά πνοή,μαζί και οι πρώτες μερές του Δεκέμβρη,αφού θα μπορούσαν οι φίλαθλοι των αντιπάλων μας ,να συνδυάσουν κάμποσες μέρες ξεκούρασης σε ένα μαγευτικό προορισμό με τον αγώνα της αγαπημένης τους ομάδας.Άλλωστε το κλίμα μας είναι τόσο ζεστό που επιτρέπει ακόμη και μπανια στην θάλασσα για τους πιό τολμηρούς τον προτελευταίο μήνα του χρόνου.
Το πιο σημαντικό όμως είναι η προβολή που θα είχε η Κρήτη,μέσω των ευρωπαικών αγώνων.Θα ανατρέξουμε πάλι σε προηγούμενα άρθρα,όπου αναφερόμαστε στις διαφημίσεις φανέλας ισπανικών ομάδων.Valencia Experience,Welocome to Andalusia,Castello Airport σε Βαλένθια,Σεββίλη και Βιγιαρεάλ αντίστοιχα.
Καστέλο στη Καστεγιόν,Καστέλι στη Κρήτη.Γλυκόπικρο μειδίασμα,μένει στα χείλη κάνοντας τις συγκρίσεις.
Nα αναφέρουμε ότι ο Όμιλος είναι γνωστός στην Ευρώπη σαν OFI Creta,στα κατορθώματα του Ν.Μαχλά στην Ολλανδία,όπου ένα ολόκληρο γήπεδο χόρευε συρτάκι κι από κει και έπειτα υπήρξε κατακόρυφη αύξηση των Ολλανδών τουριστών στην Κρήτη,είναι νομίζω περιτό αφού είναι χιλιοιπωμένο.
Θα σταθούμε όμως στην ανάγκη οι ομάδες βορειοδυτικών πρωταθλήματων που διακόπτονται το χειμωνα να προτιμούν την Κρήτη για την χειμερινή προετοιμασία τους,αντί την Τουρκία και την Ισπανία που επιλέγουν συνήθως.
Και επειδή ο χώρος είναι περιορισμένος,επειδή μιλήσαμε ήδη για διαφήμιση του κρητικού τουριστικού προιόντος στην Ευρώπη μέσω του ΟΦΗ,δεν θα έπρεπε να παραλείψουμε την ανάλογη διαφήμιση των άλλων κρητικών προιόντων που έχουν το συγκριτικό πλεονέκτημα.
Κυριώς το λάδι,αλλά και το κρασί ,το οποίο παράγεται στην Κρήτη εδώ και 4000 χρόνια,θα πρέπει να βρουν την ανάλογη διαφήμιση ,ώστε να μπουν σε κάθε σπίτι,σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Ταυρομάχος
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment