Wednesday, April 2, 2008

Mαντιναδακια...Ομιλητικα part 1

Με την αδεια των ποιητων παραθετω αριστουργηματα της Ομιλοκαλιτεχινιας και Ομιλοφαντασιας...


Πως να σε βγάλω απτο μυαλό που μ'έχεις μαγεμένο
σα του Γιωργιού την κεφαλιά με τον καταραμένο...

Εξέκαμές μου το μυαλό κι η λογική μου πάει
σαν οντεν έβαλε το γκολ με κεφαλιά ο Μπεκιάι...

Κλέβεις του κόσμου τσι καρδιές όπως ο Ντάνουτ Λούπου
τσι ξεζουμίζεις τσι πετάς κι ύστερα ξαναντούκου.

Επλήγωσές μου την καρδιά που μ έκαμες στη μπάντα
ως χάσαμε την πρόκριση μέσα στην Αταλάντα.

Ειν' ο σεβντάς σου σπάνιος σα του πουλιού το γάλα
σα του Δερμιτζομανωλιού τσι κούρσες με τη μπάλα!

Απτο σεβντά σου εκόπηκα κι είμαι σαφή σκασμένος
σα το Δερμιτζομανωλιό που παιζε φαωμένος

. Σα να θωρώ από δεξιά σέντρα του Τσιαντάκη
ετσά ναι οι καμπύλες σου μικιό μελαχρινάκι!
Σκίζω φωτογραφίες σου και τσι πετώ στον κάδο
στον τοίχο μου ξανάβαλα αφίσα του Ντελκάδο

Σκίζω φωτογραφίες σου και γράμματα επίσης
και γέμισα τσι τοίχους μου μ αυτόγραφα του Ίσις

Καλιά 'χα εκείνη τη στιγμή σ άλλη αγκαλιά που σ είδα
να μου ριχνε ο Παυλόπουλος τάκλιν στην καρωτίδα...

Να φύγω θέλω μακριά αυτό μονάχα μένει
στην Ισλανδία ο Ντάνιελσον θε να με περιμένει!

Μπλιο μου δεν κάνω υπομονή τσι ευκαιρίες τσ' είχες
τόσες πολλές δεν έχασε κι ο Πάολο Κομίνχες.

Όλες πουτάνες γίνανε μα γω απούμαι μάγκας
στο Άμστερνταμ θα παντρευτώ με το Μιγκέλε Βάργκας.

Σα σε θυμούμαι κοπελιά ντακέρνω το βρισίδι
γιατί θυμίζει η μούρη σου ρέφερι Ζακεστίδη.

Δε σε γουστάρω κοπελιά γι αυτό σε αποφεύγω
και κάθομαι στο βίντεο και βλέπω ΟΦΗ-Έργο! (το 5-0 εννοείται)

Κι ανε ρωτάς την αφορμή που δε σε κάνω χάζι
είναι γιατί θυμίζεις μου το μαγαζί στο Γάζι!

Δε σε γουστάρω κοπελιά σου τόπα και οψάργας
καλιά να πάω για ρακές με το Μιγκέλε Βάργκας.

Δε θέλω την αγάπη σου καλιά να βάλω τσόντα
που νάχει πρωταγωνιστή το "σκόρερ" Ίμρε Μπόντα.

Πηγούνι θεληματικό σπάνια ο Θιός το δίδει
μα όμως το παράκανε στο Μπάμπη Μουστακίδη.

Μπίζηλη η αγάπη μας και καταδικασμένη
σα τα μπλοζόν του Γιαλαμά που πάντα η μπάλα μπαίνει...

Όντε θα βγω στσι πέρδικες δε μου γλιτώνει πράμα
σα το Φρατζέσκο που στελνε τα φάουλ του στο γάμμα

Κύπρο θα σε ευγνωμονεί παντοτινά η Κρήτη
για Νεοφύτου Μάριο, Νίκι κι Αγιομαμίτη!!

Τ αφεντικό με ζάλισε κι η κοπελιά με πρήσκει
θα πα να κουρευτώ γουλί όπως ο Βιετσίσκι

Μου κάθεται στο σύνδεσμο στσι Κρήτες στσι Πατέλες
και άφηκε αμάζωχτες οφέτος τσι μπουρνέλες (ο κερατάς).

Οφέτος πάλι για τσ ελιές σημισακάρη βρήκα
το Μαουρίτσιο Σολίς από την Κόστα Ρίκα

Ο Μάουρο στον οψιγιά, Άνταμτσικ στα τελάρα
κι ήρθε για να αλουσιδιά και ο Μοχάμεντ Ντιάρα.

Σε γάμο με καλέσανε την Κυριακή την άλλη
κάνει ο Αρούνα κουμπαριά και φεύγω για το Μάλι!

Special thanks to Xainis

No comments: